lördag 5 april 2014

I'm a survivor

Post provselfie på spårvagn med lugg som sagt upp sig:

Nu är jag klar och sitter på spårvagnen på väg för att hänga med andra från Rädda Barnens ungdomsförbund och utbildas lite i normkritik. Med andra ord, ingen rast och ingen ro.

Trots min minipanik över matten i morse blev det inte så illa ändå. Mattedelarna tog jag mig igenom och gjorde nog ändå inte så dåligt ifrån mig på och svenskan och engelskan tyckte jag till och med var rolig. Jag tror dock inte att det är helt vanligt, vi ska inte glömma bort att jag är hon som skrev nationella provet i svenska B i alla fem timmar vi fick sitta, skrev närmare 30 sidor, hade feber och tyckte det var kul...

Som sagt, jag är vid liv i alla fall och nästa gång jag skriver behöver jag inte bli så nervös över matten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar