onsdag 16 april 2014

Game of Goats

Klockan är halv tolv och jag sitter i sängen och har precis ätit upp min frukost och precis tittat klart på ytterligare ett avsnitt av Game of Thrones. Det var det där med att jag råkade somna om, hade tvättid och sedan nödvändigt skulle fixa lite god frukost snarare än att bara göra kaffe och slänga i mig lite flingor.

Nej, men det här med Game of Thrones. Jag är nog ca sist med att börja titta på det, men nu har jag börjat i alla fall. Jag har sagt att jag ska göra det i ungefär ett år och samtidigt tänkt att "det kanske inte riktigt ä'r min serie, jag brukar inte vara så förtjust i sådant". Nu är jag ett par avsnitt in och tycker jättemycket om det. Hittills är min absoluta favoritkaraktär Joffrey Lannister, vars namn jag precis tog reda på genom att googla "blonde little shit Game of Thonres". Jag är inte jättedtukig på det där att minnas allas namn än, utan jag kallar de snarare saker som "mamma Stark", "hon som har sex med sin bror" och "hon blonda som ser så ung ut". Joffrey är i alla fall en riktigt dryg liten skitunge och det är därför jag gillar honom.

Här har ni honom, ni som också är rätt dåliga på namn:

Annars är det här typ min nya favoritgrej:

1 kommentar:

  1. asfgjdslkjgf asså joffrey. aasåsssååå vänta bah. *dör*

    SvaraRadera