tisdag 8 april 2014

Ermahgerd, rosa glass

Idag började som en väldigt fullspäckad dag. Sedan blev det en mycket stressig dag och efter det blev det väldigt, väldigt jobbigt, men nu är allt typ bra. Jag sitter i sängen och ägnar mig åt två av mina största talanger; att skriva och att äta glass.

Annars så syns det inte riktigt på den bilden, men jag har klippt mig också. Någonstans mellan fem och tio centimeter, så jag har fortfarande ganska långt hår enligt andra , men jag själv tycker att jag är korthårig.

Nej, men jag har inte riktigt så mycket som jag vill berätta om idag. Förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon.

1 kommentar:

  1. Åh visst är det så när en själv har klippt sig! Jag klippte mitt hår till axlarna och tyckte att det var kort då, medans min kompis som har snaggat bara "nej, det räknas helt klart som långt!" Det tycker inte jag! Så du har all rätt att känna dig korthårig ;)

    SvaraRadera