fredag 28 mars 2014

Snoppglass och solskensspökansamlingar

Provade den där nya glassen som diskuterats om ifall den liknar ett könsorgan eller inte. Jag höll på att dra något supermoget skämt om hur sällan jag har något liknande i munnen, men ni som är lika roliga ni kan säkert hitta på något själv.


Lite väl fyrkantig för att likna en penis dock. Toppen var halvläskig, den liksom smällde i munnen och jag undrar lite vad det är för kemisk reaktion.

Annars har jag haft en väldigt mysig skoldag. Vi fick en uppgift som bland annat innebar att traska runt på Västra kyrkogården i solskenet och diskutera gravarna och kyrkogårdens uppbyggnad ur ett samhällsperspektiv. Väldigt trevligt när det dessutom är riktig vår och runt 15 grader varmt.

1 kommentar:

  1. Jag undrar INTE vad det är för kemisk reaktion (hatar NO), det får vara vad det vill tycker jag. Men det finns väl något slags godis som smäller i munnen också? Haha den glassen har jag aldrig någonsin hört om, måste kolla om den finns i min affär ^^

    SvaraRadera