onsdag 19 mars 2014

Skolskadad

Hur jag packade igår: Slängde ihop lite saker jag tänkte att jag kunde ha på mig under resterande veckan och tänkte att "men jag lägger det i en väska imorgon och så är jag ju klar sedan"
Hur jag packade idag: Suckade över gårdagens jag, gjorde någon form av logisk tanke bakom kläderna så att jag har med mig precis tillräckligt med kläder och lade ner i väskan tillsammans med lite andra saker som ska med upp till Nordpolen (som tydligen inte alls har snö längre).

Det skulle alltså typ kunna gå att säga att jag främst packade idag och inte alls igår som jag skulle. Jag gjorde i och för sig inte särskilt mycket som jag skulle igår för att jag var väldigt trött.

Nåväl, nu har jag en sådär tre timmar på mig att hinna med både det enda och det tredje innan det är dags att åka och därför kanske jag egentligen borde sätta fart snarare än att sitta och blogga. Eh. Det jag hade tänkt säga vara i alla fall att Glee imorse var jättefint och hade massor av grejer som påminde om säsong 1-3, så jag blev alldeles lycklig och rörd på vissa ställen eftersom jag tydligen saknar förmågan att inte bli känslosam av serier. De sjöng Valerie också och då blev jag glad, för det är en av mina favoriter av de låtar de har gjort. Något annat som också hände är att jag insåg hur skadad jag är av skolan när jag började analysera Brittany och drog in socialkonstruktivism i det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar