måndag 17 mars 2014

She emerges from the cave

Fråga: Hur ser en student som har tenta i övermorgon och därför har tillbringat de senaste tre dagarna med att främst viga sitt liv åt studierna och som nu är så trött att hon inte ens förstår vad hon läser längre?
Svar: Så här
Egentligen har jag glasögonen på mig också, men de reflekterade bara ljuset från datorn. Jag tycker bilden blev tillräckligt smickrande ändå och då gjorde jag inte ens ett riktigt försök till att vara ickefotogenisk.

Nej, men som jag nämnde förut och som jag antar att ni förstår så kan jag som sagt var inte blogga som vanligt. Efter tisdag så ska jag nog kunna vara tillbaka mer som vanligt. Nästan. Jag ska nämligen till Eskilstuna nästa vecka och hälsa på där hemma, så något längre blir det nog då inte heller, utan mer små snuttinlägg på mobilen. Nåja. Jag litar på att ni överlever min tillfälliga frånvaro i cyberspace.


1 kommentar: