måndag 10 mars 2014

Pissdag

Dagen i sig känns som att den inte gick sådär jättebra. Jag hade bland annat en dålig hårdag, missade bussen och fick stressa för att sedan komma till skolan och se att jag var två timmar tidig och var sedan rätt allmänt sur och hade egentligen ingen större lust att göra någonting. Förutom att typ mörda killarna som stod på samma busshållplats som mig och pratade väldigt högt med ful dialekt. Det kändes fruktansvärt provocerande. Kanske är det lite att jag råkat ut för lite för mycket och vaknat på fel sida, men kanske har även faktumet att jag enligt min mensapp och mina erfarenheter från tidigare borde vara inne i min värsta pms. Jag är en sådan där rolig människa som blir hemsk när jag har pms. Mensen är som en lättnad, då vet jag att jag kan sluta varva hjärtskärande gråt med raseriutbrott och bara vara lite trött, slö och småhungrig.

Nu är det i alla fall rätt okej igen. Jag sitter i sängen och lyssnar på Hannas och Martins podcast och dricker te ur min gigantiska mugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar