måndag 24 mars 2014

Och min dator är full av bilder som aldrig borde tagits

I och med att det där med att skriva en opponering inte är det lättaste när det finns en eller två bedårande bebisar som vill leka eller någon myssugen katt som stryker sig mot en så har jag inte kommit så långt på min sådan. Istället sitter jag här med en tallrik pasta med pesto (surprise!) till lunch och skriver och lyssnar på musik i bakgrunden. För tillfället är jag lite i det stadiet att jag undrar om hon ska opponera på helt enkelt är riktigt duktig eller om det är jag som är dålig på att opponera. För tillfället lutar jag tack och lov mer åt det förstnämnda.

Grundkurs i att se sofistikerad ut:

På tal om musik (och typ textraden "Och min dator är full av bilder som aldrig borde tagits.") Jag hittade två omgjorda versioner av La Belle Epoque. En typ galet verklighetsfrånvänd version som får mig att undra lite om hon levt under en sten.Textraden "Den öppna migrationspolitiken" till exempel. Den finns här. Sedan hittade jag denna, ett väldigt bra svar på den förra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar