tisdag 25 mars 2014

Jag försöker bli blond

Jag försöker färga mitt hår och för tillfället går det sådär. Större delen av håret vill vara ungefär den rödblonda färg jag tänkt, det är bara det att jag har en liten utväxt som goes crazy bananas och har samma färg som...ja, en banan faktiskt till exempel. Alternativt samma färg som var populär på en av mina gamla högstadieskolor. Ljus kissgul kan en också kalla det om en är på det humöret.

Hur det ser ut ur rätt vinkel:

Hur det ser ut i en mer sanningsenlig vinkel (med bättre ljus):

2 kommentarer:

  1. Det där är superåsum hår. :D

    SvaraRadera
  2. Hårfärg är trixigt, just att bleka är svårt med :/ säg till om du hittar någon lösning på det hela, jag har inte hittat nån än.. men jag håller dock med Gaya, jag tycker det är coolt.

    SvaraRadera