måndag 31 mars 2014

Jag är 20 år

När jag skriver det här är det fem minuter kvar till min tjugoårsdag, men i och med att jag är född 00.37 (00.36? mamma?) så har jag egentligen fyrtio minuter kvar av min tonårstid. Den kommer jag troligtvis att tillbringa med att äta upp  min jordgubbskräm och dricka upp mitt te, diska, borsta tänderna och gå och lägga mig och sova. Vilt värre. Jag dricker till och med ur en av de "vuxna höganäskopparna.


Annars har jag tillbringat denna kväll med att handla, skriva, rodna över en väldigt känslomässig sak jag skrev och bli styrelsemedlem i en rollspelsförenings styrelse. Spännande och ungdomsäventyrligt och sådär.

Så har klockan gått under tiden jag skrev och nu är det faktiskt min tjugoårsdag. Daniela hann först med att säga grattis och skickade även denna, mycket passande gif:

Hipp hipp hurra för mig!

2 kommentarer: