måndag 24 mars 2014

I de partillska skogarna igen

Nu är jag hemma och sitter i min säng och ska alldeles snart gå och lägga mig, eftersom jag är galet trött, men behövde fangirla lite över The Fault in Our Starstrailern, because of reasons.

På tal om denna underbara bok/film och att jag firade lite födelsedag hemma i helgen och fick födelsedagspresenter; jag fick ett ungefär tfios-blått skal. Det har ett hål där en egentligen ska kunna se apple-loggan, men jag bestämde mig för att pimpa telefonen, liknande som jag hade förut, men förhoppningsvis mer hållbart.

Annars som sagt, det har varit kul att åka hem och hälsa på familjen, men det är skönt att vara hemma i Partille igen. När jag klev av tåget i Göteborg överväldigades jag plötsligt av världens kärlek för denna station och att det var massor av folk där och Göteborg överlag. Sedan kom jag till Partille och det var väldigt folktomt där, men det luktade jättemycket vår, så det var bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar