torsdag 27 mars 2014

Hej huvudvärk

Idag har det mesta typ definitivt inte legat på topp. Jag har haft ont i huvudet ända sedan imorse och efter att ha tagit mig igenom skoldagen i alla fall så åkte jag hem och däckade lite för att sedan upptäcka att jag inte bara hade huvudvärk utan även feber. Sedan dess har jag lyckats vara produktiv och ta reda på lite saker som skolor jag ska söka till för höstterminen och liknande, men annars har jag mest varit supertrött. Ny sitter jag och väntar på att morgondagens lunch ska laga klart sig själv i stekpannan medan jag dricker upp min sista juice. 
Mycket graciöst och så vidare.

Annars ska jag nog snart lägga mig i sängen med lite te och tittat lite på debatt för att sedan sova. Jag känner nämligen att jag inte alls ha tid för att bli sjuk när jag från fredag till söndag ska vara i skolan, åka på öppet hus i en annan stad, vara på planeringshelg i en tredje stad och dessutom mellan allt det där hade tänkt försöka få saker skrivet på tågen. Så råkar jag fylla år på måndag också och även om det inte är en superviktig förpliktelse på det sättet så känns det som att jag gärna tillbringar min första dag sedan 2007 som icke-tonåring på andra sätt än att vara sjuk och alldeles slutkörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar