lördag 1 mars 2014

Dagen


  • Jag såg Frozen med Caroline och Johanna idag. ASDFGHJKL. Herre min värpare vad bra den var. Tänkte komma med en lite djupare analys senare, men just nu är jag alldeles för trött.
  • Ni vet när en får lite dumma kommentarer och en har en fin vän som swoops in och skriver precis det ni tänkt skriva och tar upp massor av bra saker? Typ som Karin gjorde idag på mitt inlägg om Kristna Värdepartiet. Jag blir rörd till tårar <3
  • Pannkakor är faktiskt ganska gott med jordnötssmör på. Det blir inte så sött. Jordnötssmör i sig är väldigt gott. I alla fall den sorten jag hittade nu, har varit skeptisk tidigare, men jag tror jag har börjat tycka om det (eller så är det bara just denna sort).
  • Tänk om kristendomen vore en tumblr-fandom. Förstå shippandet. Inte får att vara den som är den, men enligt tumblr skulle knappast Jesus och de tolv lärjungarna vara straighta.
  • Monsters University har typ bästa början ever. Apropå det ska jag fortsätta titta på den nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar