tisdag 25 februari 2014

Vincent and the Doctor

Eftersom gifen i förra inlägget inte bara får Doctor att verka mysig att krama, utan även kommer från ett av mina favoritavsnitt av Doctor Who (ett av mina favoritteveserieavsnitt någonsin faktiskt) så blev jag sugen på att se det.

Det är hur fint som helst. Seriöst, se detta klipp och säg sedan att ni inte vill se detta underbara avsnitt eller Doctor Who överhuvudtaget om ni nu helt missat bästa serien.



Om ni inte vill se det än, så vill ni visst det, ni bara vet inte om det än.

Lite kuriosa kring det här avsnittet är annars att det är för att det faktiskt är genom det jag lärde mig saker om van Gogh som gjorde att jag kunde svara på en fråga på ett prov i Modern Konst, en fråga som dessutom ledde till att jag fick VG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar