tisdag 11 februari 2014

Vårens första dag

Det var väldigt fint väder i Göteborg tidigare idag. Solen sken, ingen snö i sikte och jag gick en minipromenad för att njuta av min favoritårstid (för jag tror inte det är hösten ändå) och för att fördriva tiden fram till att jag skulle träffa Caroline.

Sedan gick solen i moln, men vi promenerade genom Slottskogen ändå.

Ett av mina tappra försök att få en bild på en säl. Herre min värpare vad jag vill ha en.

Vi såg James Potter och några av hans vänner.

Ungkarlslyan

Annars fick jag se hästar för första gången på mer än en månad. Jag tror Caroline tröttnade på att jag skulle stanna och hälsa på varenda liten häst, men liksom... HÄSTAR!!!
(Nope, det blir inte finare än sådär när det finns ett staket att ta hänsyn till. Fortfarande... EN HÄST!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar