onsdag 19 februari 2014

Utan kjol på Ica

Idag bestämde jag sådär tio i tio att onsdagar är utmärkta dagar för glass och te och eftersom jag bara har te hemma av de två var det bara att springa ner till affären. En minut innan stängning var jag där. Ytterligare en rolig detalj i det hela är att eftersom jag fick så bråttom så glömde jag kjolen hemma och kan väl mest bara konstatera att det är tur att min jacka är så lång att det inte gör något.

Det roliga är att sådant här händer ganska ofta. Jag är i affären mer eller mindre i pyjamas några gånger i veckan. Jag vet inte om ikväll eller den gången jag sprang in i pyjamas tre minuter innan stängning och köpte choklad var finast.

Ikväll ska jag skriva. Så tangenterna flyger ungefär.

Fin selfie där jag slickar bort glass från locket:

1 kommentar:

  1. Haha åh, vad bra att du inte gör som en annan och ligger kvar i soffan tills det definitivt är för sent att hinna och sen klagar resten av kvällen/natten över att affären inte har öppet längre... He...

    SvaraRadera