tisdag 4 februari 2014

Sömmarjobb önskas, gärna som enhörning

Nu har Jessica åkt hem och jag har tillbringat majoriteten av min dag med att vara en vuxen och ansvarsfull person och söka sommarjobb. Jag var dock inte jättepeppad på det, utan kan ha skrivit till Vitalia och uttryckt en önskan om att bli en enhörning istället.

Nåväl, jag fick lite gjort innan min motivation tog slut, jag började baka bröd och skypade lite med Emma istället. Nu är jag mitt vanliga, jag och känner inte för att göra så mycket annat än att hänga på tumblr och sjunga med i Håkan Hellströmlåtar.

En annan intressant fråga som dök upp under jobbsökandet, vad hä'nder om jag byter ut bilden jag har på mitt CV mot denna?

Nu ska jag äta ost och broccolipaj till middag och försöka bena ut det där jag måste läsa i pluggväg. En bra sak med det är att om det är svårt att förstå texten helt så kan jag åtmisntone sitta och känna att jag är väldigt bra på att laga paj och inte fy skam på att äta den heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar