onsdag 19 februari 2014

OMG! FLADDRANDE BRÖST!!!!11!!!!11!!

(Nej, jag valde inte alls titeln för att jag misstänker att det kommer få fler att klicka på länken. (obs! lögn))

Så råkade det bli sådär att jag inte bloggade på en hel dag igen. Det här gjorde jag istället:

  • "Firade" att ha bott i Partille i en månad. Jag åt nudlar, sov länge i morse och tvättade kläder. Living la vida loca. Hur som helst så trivs jag väldigt bra, både fysiskt i lägenheten och staden och allt så, men även psykiskt med det liv jag lever nu, så bara fint som snus.
  • Sjöng. Massor. Jag är nämligen ensam hemma och kan därför gå och sjunga halva nätterna utan att riskera att väcka någon. Just i detta nu är det Kent som skrålas, för ja, jag kan sjunga och skriva samtidigt.
  • Upptäckt att hen som nu har min gamla tumblr-URL också tycker om saker som Håkan Hellström, Skins, The Perks of Being a Wallflower och massor av annat som jag också tycker om. Känns fint att det håller samma stil. JÄTTEDISKRET SMYREKLAM FÖR MIN TUMLBR
  • Jag har köpt en ny bh som sitter alldeles jättebekvämt och lagom stadigt, som är jättefin och som jag inte behövde gå ur hus och hem för att kunna köpa. Det kan låta som en petitess, men alla ni bröstinnehavare som liksom jag har ganska stora bröst och/eller en storlek som affärerna inte är helt förtjusta i att ta in vet vilken lycka detta är.
I och med att jag inte tänkte släppa ut tuttarna ur denna spetsbeklädda bröstbur innan jag måste kan denna gif ses som irrelevant, men den är så fin att den får vara med ändå.

När jag tittar igenom det här känner jag att det märks att klockan är rätt sent och att jag borde sova, men nåväl. Jag ska bara titta lite på serier och måla om naglarna först. Denna gång utan att dricka nagellacksborttagningsmedel.

2 kommentarer:

  1. Stora bröst + bra bh = assvårt, så jag förstår din glädje, def.

    SvaraRadera