måndag 17 februari 2014

Måndag

Jag skulle ha skrivit och gjort massor av saker idag. Caroline var här och spelade spel med mig och efter att hon åkt hem skulle jag vara produktiv.

Jag hann laga och äta lite mat, springa ner och handla eftersom lite basvaror (typ juice, HUR KLARAR EN SIG UTAN JUICE?) tog slut och därefter sätta mig i sängen med datorn. Jag skulle bara se ett avsnitt av Modern Family och satt i täcket eftersom jag frös massor. Det slutade med att jag somnade och sov till typ nyss. Yay för produktiva jag.

(Sidenote: min telefon vill ha yay till gay)

Å andra sidan börjar jag misstänka att det kanske är nu det där förkylningsviruset som härjar och som bland annat gjort att ca alla utom jag i min närhet varit jättesjuka. Då känner jag spontant att det mer är NEEEJ än yay.

Nyfunnet tumblrfynd:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar