måndag 3 februari 2014

Los buenos inläggos

Jag är vid liv. Det råkar nämligen bara vara så att jag inte endast varit vid liv, utan haft ett liv idag och det livet innefattade bland annat att gå och se Coriolanus med Caroline och Jessica. Liveteater kallas det, även om det här egentligen inte var live. De sände en inspelning från Coriolanus som just nu sätts upp i London där bland annat Tom Hiddleston och Alfred Enoch (han som spelar Dean Thomas i Harry Potter) är med.

Sedan kom vi hem och jag upptäckte att jag glömt fälla ihop datorn innan jag gick. Med andra ord hade den stått igång utan att jag var vid den från innan fyra till typ nu. Nåja. Jessica ska sova här, så mitt Partilleiska rum har fått sin första besökare.

Annars tog det rätt lång tid att överhuvudtaget skriva det här blogginlägget. Jag råkade nämligen fastna på Håkan Swagström på facebook.

1 kommentar:

  1. alltså åh det är så himla kul att folk tycker om min sida hahah (swagströmsidan alltså) (:

    SvaraRadera