söndag 9 februari 2014

Jag har mens

Jag och fancy underkläder är egentligen inte en ekvation som går ihop sådär jättebra. Speciellt inte jag och snygga trosor, utan min lilla samling består främst av halvt trådslitna bomullssaker som lika väl skulle kunna tillhöra någons farmor, förutom den lilla skaran som har Svampbob Fyrkant eller liknande på sig. Så köpte jag ändå ett par vita, silkiga saker med spetsdetaljer och hela baletten nyligen. Glad i hågen skulle jag ha på mig dem för första gången och gå runt och vara supersexig under mjukisbyxor. Gissa vad som
händer då.


Mina tidigare vita trosor är inte längre så vita, men å+ andra sidan så går det ju att resonera så att rött också är en sexig färg, Om inte annat har jag nu en helt godtagbar ursäkt att tillbringa resten av dagen så här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar