lördag 8 februari 2014

Hello MTV and welcome to my thoughts.

Om alla saker som en får simmarna att göra räknas som att vara produktiv och själv utföra saker har jag gjort massor av saker idag. Bland annat fött barn, bowlat, varit på skolutflykt, lagat mängder med mat, lärt ett barn gå och prata, fått min första kyss, hängt på tumblr och massor av annat. Om det inte räknas så har jag mest spelat sims, bowlat, hängt på tumblr och lagat lite mat idag.

Tänkt har jag också gjort. Jag har tänkt lite alla möjliga saker de senaste dagarna, som jag har tänkt att jag egentligen borde göra till hela blogginlägg, men som jag tror tillsammans får bli ett enda, random tankar-inlägg, för att alla egentligen är så små. Lite "Hello MTV, and welcome to my crib", fast med tankar.

  • Har alla män som säger att "Kvinnor måste raka bort håret på fittan om de vill att någon ska gå ner på dem, för hår i munnen är inte fräsch" tänkt på att i så fall är det lika mycket deras skyldighet att se till att deras ansiktsparti är slätt som en bebisrumpa? Att kyssa någon som har massor av stickigt, rivigt skäggstubb är nämligen inte så himla party det heller.
  • Att lyssna på The Fault in Our Stars varje natt tills jag somnar kanske börjar bli en dålig idé eftersom jag nu börjar komma in på det sorgliga, det som får mig att nästan börja gråta (och då är jag ju inte ens framme vid det värsta än).
  • Hur kommer det sig att jag så fort jag får något att göra plötsligt aldrig tar mig tid att verkligen läsa längre?
  • Jag borde se om Desperate Housewives. Mitt liv behöver hemmafruar som förgiftar grannarnas pajer.
  • Nu när det finns ett ställe som säljer froyo i Nordstan, kan vi införa ett speciellt froyobidrag så att jag kan få extrapengar till att äta froyo till frukost, lunch och middag varje dag?
  • Varför blir folk så exalterade över KFC? För det första är det inte gott och för det andra undrar jag om vi inte klarar oss ganska bra utan ytterligare en snabbmatskedja.
  • Jag tror inte jag insett hur pysslig jag verkligen är förrän jag flyttat hemifrån och behövt köpa massor av saker jag behöver för att kunna göra saker eftersom jag tidigare använt familjens saker. Förutom det önskar jag mig även en limpistol.
  • Varför klippte jag lugg precis innan jag flyttade till en blåsig och regnig stad som har något som kallas kustklimat?
Looking pretty

1 kommentar:

  1. Håller med om KFC-grejen. Det är fett äckligt. Blä. Tar mycket hellre sushi. Kan det inte införas någon sushi-kedja istället. Hade varit mycket roligare.

    SvaraRadera