fredag 17 januari 2014

Ur verkligheten

Som ni kanske förstår så har jag av förklarliga skäl inte supermycket tid över för bloggen just nu. Däremot kan jag uppdatera er på vad som hänt i mitt lilla liv senast.

Hittade denna skapelsen på Bikbok. Jag och Josefine var mållösa.

Jag hittade vantar. Mina trefingervantar, som är ca apbäst vid ridande. Annars är de också väldigt bra om du vill frysa lite om lillfingrarna.

Köpte nytt te som jag är kär i.

Remus vill följa med. Han förstår inte hur han krossar mitt hjärta lite när han gör sådär eftersom jag måste lämna honom och de andra sötnötterna.

Annars har jag en sådär knasbra idé på hur jag ska bli populär i min nya skola. Jag tar med urdiskade kattmatsburkar med kalops i som lunchlådor och äter direkt ur. Tror att jag kommer charma alla på det sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar