torsdag 23 januari 2014

Mitt liv som universitetsstudent

Hej fifunisar!

Jag är ledsen över den urusla uppateringen, men just nu så har jag inte internet hemma (skriver det här från Göteborgs central), så uppdateringen blir därefter. Jag tänkte ändå dela med mig av lite tankar som snurrat i min skalle och saker som har hänt.


  • Jag har en ny mobil. Den har redan börjat med sin psykiska misshandel av mig genom att jag inte förstår. Å andra sidan är den blå och rätt blå, så jag kan pimpa baksidan så att det påminner om The Fault in Our Stars. Frågan är dock om det är så bra för de tillfällen då jag precis lät den och dör bara av att se min telefon.
  • Jag började på min kurs idag. Jag är helt klart en av de yngre, om än inte yngst, men det blir nog bra ändå. Jag vet inte när jag sist var yngst på något. De andra verkar trevliga hittills i alla fall, så det blir nog inga problem.
  • De har smällt upp bänkar på mitt favoritställe att sitta på Göteborgs centralstation. Tidigare kunde jag sitta på golvet utan att skämmas. Nu är där bänkar som dessutom är lite höga för min benlängd, så har jag datorn i knäet glider den ner. Roligt och sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar