tisdag 28 januari 2014

Love is merely a madness

Klockan är närmare tolv och jag sitter i sängen med en tekopp och en liten tallrik med diverse saker, samtidigt som jag ägnar tid åt att bli mer och mer emotionellt investerad i The Fault in Our Stars. Kan alla som är förvånade över det sistnämnda räcka upp handen? Jag kan åtminstone rapportera något så intressant som att jag hann ställa ner tekoppen innan jag började vifta med armarna. Det råkar nämligen vara så att när det blir alldeles för mycket känslor på en gång, då viftar jag likt en fågelunge som förgäves försöker flyga, vilket bland annat tidigare har inträffat med kaffe i handen. En gång till och med på Victoria Station, bredvid stackars Josefine som jag inte minns om hon fick något på sig eller inte.

Jag och min äskade favorittekopp med Shakespearecitat.

Tallrik, som redan blivit lite äten av.

Kan för övrigt säga att pesto och morot är jättegott och att färskost är det bästa som finns. Är osäker på hur jag ska överleva när det inte är på extrapris i affären längre.

1 kommentar:

  1. SÅ MYSIGT att sitta uppe sent på kvällen en natt mitt i veckan tycker jag! Själv satt jag och spelade The End till cirkus tolv då jag tvingade mig själv att stänga av datorn och sova :P Det är möjligt att jag kommer ångra det senare idag när jag inte är hyper än men äsch..!

    SvaraRadera