torsdag 9 januari 2014

Hair game: awesome


Jag somande med knut i håret igår kväll. Det är något som vanligtvis slutar i katastrof, men just idag verkar håret vilja samarbeta med mig ändå och till och med vara ganska fint.

Annars har jag varit vaken i ungefär tre timmar och redan hunnit med att ge mig in i en facebookdebatt och bli lite glad över att Clara Lidström, en bloggare vars blogg jag följer mycket flitigt, är med barn. Det blir alltid så när någon är gravid i bloggvärlden, jag blir jättelycklig och när det sedan närmar dig nedkomstdatumet väntar jag spänt på bebistecken. Vi ska inte ens tala om hur det var när Knivlisa gick över tiden.

Annars tänkte jag tillbringa dagen med att leka gamer, det vill säga spela Harry Potter and the philosophers stone och dricka te. Riktiga gamers skulle kunna säga något om att det inte är att vara en gamer, men nu ska vi inte märka ord. För det första vågar jag inte ens spela tredje Harry Potter utan min bästa vän för att jag är rädd för dementorerna och för det andra så tycker jag varken om Joltcola (visst heter det så?) eller är överförtjust i energidryck. Te och Harry Potter är alldeles lagom för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar