torsdag 30 januari 2014

Från ett kök i Partille

Nej, jag dog inte av The Fault in Our Starstrailern igår. Jag har bara haft rätt mycket liv sedan dess. Däremot är sagda trailer väldigt fin, så se den.


När vi ändå är inne på det spåret kan jag berätta att jag gjort så här med min telefon:

Det där livet då? Så intressant att skriva om kan jag väl inte påstå att det är. Jag var i skolan, åkte hem och åt och lite sådant innan jag åkte tillbaka in till Göteborg och hem till Caroline. Där blev klockan till sist mycket och därför sitter jag nu och äter middag...halv tolv. Whoop, whoop, my crazy life som ungmö. Maten är i sig också spännande. Jag råkade ha mycket i kylskåpet som skulle gå ut inom en rätt snar framtid, så snodde ihop något hopkok som jag inte ens minns alla ingredienser i längre och kokade pasta till. Gott är det i alla fall. Jag kan lugnt sitta här och berömma mig själv för att jag är så duktig att jag inte ens behöver åka hem för att få vettig mat som så många andra verkar få göra, jag kan ju faktiskt laga god mat själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar