tisdag 31 december 2013

Ytterligare ett klyschigt nyårsinlägg

Hej fifunisar!

Nu är det snart 2014, året då jag ska sluta vara tonåring (och bli tant på heltid), se Håkan Hellström i rätt stad och säkert hitta på väldigt många andra awesome saker. Det här betyder även att 2013 är slut. Jag ska publicera sista delen av min årsresumé när jag orkar, jag säger bara det att där har vi the juicy details (för det var sista delen av året typ allt hände) och det är därför jag prokastinerar lite extra.

Annars så ska jag fira nyår hemma med familjen. Nyår har ärligt talat aldrig varit min högtid och just nu så är jag så fruktansvärt trött att jag blir alldeles matt bara av att tänka på vad vissa av mina vänner säkerligen håller på med i detta nu. Nej, jag planerar att äta goda saker, eventuellt våga mig ut och titta på fyrverkerier bara för att även om jag egentligen tycker att de är lite läskiga och somna någon gång därefter, kanske till och med tidigare än vad jag brukar göra.

Grått nytt hår på er i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar