söndag 29 december 2013

Vi sjunger mensens lov.

Ni vet när mensen kommer och du äntligen kan säga "I've got 99 problems but pms ain't one.".




Det här med att jag alltid blir så glad varje gång jag får mens är ett lite spännande fenomen, men å andra sidan har jag pmsen från helvetet, men inte fasligt mycket mensvärk eller riktigt illa humörsvägningar när jag har mens. Att blöda lite i ett par dagar är liksom inte så illa jämfört med hur jag mår under pms.
:
Nu, för att avrunda med lite hallelujakörssång:
(Tänk denna melodi)
Mensen är kommen. Blodet bara rinner.
Inga barn ligger i livmodern.
Hälsad av bindan, väntad på för länge.
Och nu så äts choklad, ja nu så äts choklad.
Ja, nu så äts choklad lingonveckan ut.

1 kommentar:

  1. Hahaha men herregud vilken vacker låt! :') Amen to that!

    SvaraRadera