måndag 16 december 2013

Pms, pms, gråtfest

Idag har jag och Vitalia pms. Det råkar nämligen vara så att vi har synkroniserad mens, något vi inte riktigt vet hur det har gått till i och med att vi inte precis bor så nära att vi kan träffas hela tiden, men det är okej, för det är faktiskt ganska roligt att ha mens tillsammans med någon. Vad som är lite mindre roligt är att det är runt 27 mil mellan oss vilket gör det lite svårare att träffas bara sådär för oplanerat mens eller pmsmys. Därför får jag sitta här och titta på serier och dricka te ur min gigantiska tekopp ensam. I-landsproblem och sådär.

Annat i mitt liv som varit I-landsproblem idag:

  • Min syster stod i duschen när jag ville duscha.
  • Jag är sjukligt trött efter helgen.
  • Det är en hel månad kvar tills jag flyttar till Partille och jag önskar att tiden kunde gå lite fortare. Jag vill flytta nu.
  • Jag har två otp's. Båda slutar det sorgligt för. 
Fin bild på mig och Vitalia från i somras:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar