söndag 22 december 2013

Jul, jul saknade jul

Idag ska jag åka hem. Det är jag sådär väldigt opeppad på. Dels för att jag måste åka hem från mina fina flickor då och dessutom för att jag allmänt inte alls känner mig peppad på att sitta på ett tåg jättelänge. Oh well, life's a bitch sometimes.

Annars är det två dagar kvar till jul och jag kan väl egentligen inte säga att jag bubblar över av julkänsla. Det har varit väldigt mycket annat den senaste tiden, så även om jag egentligen är n stor julälskare så känns det liksom mer som ett överlångt november snarare än att det bara är en timme och fyrtiofem minuter kvar till Kalle Anka om två dygn. 

Något fint finns det dock alltid. Vi hade julklappsbyte vi fyra och Maia lyckades med att uppfylla min önskan om tågbiljetter. Hon lyckades inte med patriarkatets avhuggna huvud, men vi äe båda två feminister, så vi jobbar på det. Annars har jag Vitalia här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar