måndag 16 december 2013

Håkan Hellström, 15/12 2013 19:30

 Jag tror inte ens ord räcker för att beskriva hur bäst Håkan Hellström var, som alltid? Jag stod längst fram, sjöng med i varje låt under den ca 2 timmar långa konserten, grät till Du är snart där, nuddade hans hand tre gånger och fångade en ros (som tyvärr i nästa sekund blev avbruten) och var allmänt lycklig.

Tyvärr blev både filmer och foton sådär. Det råkar nämligen vara så att jag koncentrerade mig alldeles för mycket på konserten ändå när jag skulle filma, vilket bland annat ledde till att jag råkade stå med mobilen uppe utan att filma början till Valborg och att jag ett par gånger bara filmade scenkanten. Oh well. Det finns viktigare saker att göra på konserter än att försöka få bra filmer och bilder. Typ njuta av musiken. Här är i alla fall Ramlar, som är min favoritlåt live.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar