fredag 27 december 2013

Drömflickvän och feminist

Eftersom jag inte alls prokastinerar eller så sitter jag inne på Will you press the button. Då kommer denna upp.


Ursäkta, men vad är haken? Skulle det inte vara en sådan? Det där låter ju alldeles underbart. Liksom, i mitt fall då att vara tillsammans med en läsglad feminist med ungefär samma utseende som Karen Gillan. Gärna med gullig dialekt, som kanske göteborgska eller norrländska. Alternativt skottska. Skottska när hon pratar engelska om inte annat. Som dessutom vill bo med mig i Göteborg och plugga och sedan dra vidare mot London igen där vi kan bo resten av livet och jobba och få söta små barn och hela baletten.


Jaha, nehej, jag känner ju spontant att sådär 9085 personer behöver omvärdera lite grann. Å andra sidan, more for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar