lördag 28 december 2013

94 hade jag ett fast jobb

(Eh, not really, var bebis 1994)


Egentligen skulle jag ha trippat runt på gatorna i Örebro idag, det var bara det att hela världen tycks vara sjuk på en och samma gång, så nu har ingen riktigt ett ärende dit längre. Å andra sidan känner inte jag mig så himla pigg jag heller, så på sätt och vis är det kanske lite skönt också. Nu ska jag tillbringa dagen med att skriva och titta på serier istället. Bara en sådan sak som att jag nyss sjöng med i musiken från spotify, men sedan slutade för att det gjorde för ont i halsen och lät förfärligt. Min röst påverkas mycket sällan när jag är förkyld, kanske för att jag sjungit så mycket sedan jag var liten, så när den väl gör det så brukar det betyda att jag inte är helt frisk.

Låten jag lyssnar på för tillfället:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar