måndag 23 december 2013

23 december

Så var det dags. 23 december, dan före doppareden och jag har ingen aning om vem som har namnsdag eftersom jag varken orkar resa mig och titta i almanackan i köket eller googla. I Lettland börjar det på D, men det är allt jag ser härifrån.

Annat spännande om måndagen 23 december 2013:

  • Drottningen fyller 70 år. Hipp, hipp hurra! Låt oss uppmärksamma detta genom att konsumera överdrivet stora mängder drottningsylt idag.
  • Vitalias tumblr verkar ha bestämt sig för att skrika "FUCK THE SYSTEM" och gå helt emot henne genom att posta saker om One Direction. Det kan även vara så att Emma är inne på hennes konto.
  • Jag har för första gången misslyckats mer än bara lite med schackrutor. De här kakorna ser "spännande" ut. "Spännande" är ett uttryck som var och en får tolka själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar