söndag 10 november 2013

´Wibbley wobbley timey wimey inlägg of stuff


  • Morfars fru läste nyss i tidningen om att det släppts en deodorant i USA som luktar bacon. Alltså, jag vet att det finns många som älskar bacon (jag är inte den av dem, men ändå), men varför vill någon lukta bacon under armarna? Euw.
  • Jag gillar brittisk julreklam. Den är så fin. Speciellt den som innehöll en helt okej version av Somewhere only we know och den från Morrisons som innehåller en version av Be our gest från Skönheten och odjuret och ett gaypar. De säger i och för sig inte rakt ut att männen är tillsammans, men jag tänker så och shippar dem, okej?
  • Jag ligger väldigt mycket efter med nano, men det är okej. Jag hade inte råknat med att allt det här skulle hända, så jag resonerar så att jag får göra så gott jag kan och så får vi se hur det går sedan.
  • Den här slutar aldrig vara rolig:

2 kommentarer:

  1. Har du sett den från John Lewis, med de tecknade djuren (en björn och en kanin)? Den var ju så fin att jag började gråta. Heh.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var inte det den med Somewhere only we know i bakgrunden? *springa till youtube*

      Radera