söndag 3 november 2013

Taste the Mix

Nu har Emma åkt hem igen, så jag sitter här ensam i mitt halvt nedpackade rum och äter skittles och lyssnar på Little Mix. Det är två saker jag inte gjorde innan hon kom hit, men tydligen gör nu. Äter skittles och lyssnar på Little Mix alltså.


I övrigt så flyttar jag imorgon och ska även under november månad göra något så spännande som att skriva 50 000 ord på en månad. Det kallas nanowrimo och förenar galningar världen över. Därför kommer mitt bloggande fortsätta hålla en något låg nivå.

Vi ses i december

(Inte riktigt, jag ska försöka blogga lite nu och då ändå)

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt, jag har funderat på att göra det men tyvärr har ju en skola och lite sånt annat tråkigt som en måste göra istället... Någon gång! Satsar istället på att bli klar med tre noveller på en månad.. den du!
    Lycka till!
    Förresten, hur smakar skittles? Har aldrig testat hehe

    SvaraRadera