torsdag 28 november 2013

Min önskelista

Nu är det snart jul. Snart som i att julkalendern börjar på söndag och vi är inne i en vecka som slutar med advent. Folk börjar överlag fundera på det där som kallas julklappar. Med andra ord är det hög tid att ordna en önskelista.

Rebbilinas önskelista julen 2013:


  • En tvättbjörn
  • Patriarkatets halshuggna huvud på ett silverfat
  • Världsfred
  • Böcker! Seriöst, det finns hur mycket som helst jag vill läsa. Nyckeln, två sista delarna i Divergent, två sista delarna i Torka aldrig tårar utan handskar, Ugliesserien, Fangirl.
  • Ett par vantar. Helst i annan färg en svart, vitt eller grått.
  • Klänningar
  • Presentkort på tågbiljetter. Seriöst, det behöver jag alltid
  • Te
  • Strumpbyxor
  • Extramaterialsutgåvan av Känn ingen sorg
  • Heminredningssaker, typ saker att ha på väggarna, fina ljus och så vidare. Allt för förestående hemifrånflytt.

Okej, speciellt typ det första vet jag väl att jag inte kommer få, men man kan väl få drömma? Okej?




1 kommentar:

  1. Nämen skriv det på din önskelista ändå. Förra året önskade jag mig en 0,5l Coca-cola flaska, satte det högst upp på min lista och sa det till alla som frågade, bara för att se som jag skulle få det.
    Det fick jag inte :/
    Men kör på tvättbjörn ;)

    SvaraRadera