lördag 9 november 2013

I en annan säng, sista kvällen i min favoritstad

Hej mina kära fifuner!

Nu kommer ytterligare en sådan där spännande lägesrapport. Det är nämligen så att när jag häromdagen skrev att min nya värdfamilj var lite annorlunda så var det ett väldigt snällt sätt att skriva att de verkade väldigt skumma. Under senaste dagarna har jag sedan fått det bekräftat, samt att det där inte var något som fungerade alls. Idag slutade ett samtal om vad som inte fungerar med att jag fick en ångestattack och efter uppredande av saker så sitter jag nu hemma hos Jessica och bloggar. Imorgon så blir jag hämtad av min morfar för att följa med hem till honom upp till Nottingham en vecka. Därifrån ska jag ta mig hem till Sverige

Bara så att ni vet, ifall ni tänkte stalka mig.

För övrigt, om ni förstod det där med fifuner så måste jag ju bara säga att jag älskar er lite extra. Om inte kan jag berätta att det här är fifuner:


1 kommentar:

  1. Hahah åh, så rädd som en var för dem när det gick på tv. <3
    Tråkigt att det inte funkade, vi ses i Sverige då antar jag, alltså den ironin... Haha :(

    SvaraRadera