onsdag 27 november 2013

Hårmysterier

Senaste tiden har jag börjat känna att jag kanske skulle ta och göra något med mitt hår. Det är långt och fint och sådär, men samtidigt så blir det lite tråkigt i längden.

Jag har aldrig provat att hårförlängningar tidigare. Egentligen så har jag ju nästan lika långt hår nu som många som förlänger får med extrahåret, men varför inte köra på något lite extravagant. Typ så här:

Det kräver nog även att jag färgar det, men varför inte. Tydligen ska det finnas flera olika ställen för hårförlängning stockholm och de kan säkert färga också.

Annars, om jag ändå är inne på Disneyprinsessor, så vore ju drömmen det här håret:

Åtminstone tror jag att det vore drömmen, bara när jag ser det. Jag tror inte jag skulle tycka att det var drömmen varje morgon när jag skulle försöka styla det.

Det kan även bli så att jag bara nöjer mig med färg. Lite rosa dipdye eller helt lila hår. Diskret och sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar