onsdag 2 oktober 2013

Hej internet

Good morning lovies! (Ja, det är okej att säga god morgon, bara klockan inte är 12 och nej, jag gick inte upp nyss, utan har faktiskt hunnit lämna barn och byta lite lakan och ha mig)

Idag är jag allmänt trött och känner mest för att sitta hemma i mjukisbyxor och titta på serier. Det ska jag göra också. Om en stund. Det är det där med att för att komma i mjuksbyxor så måste jag gå upp för trappan och det är jobbigt. Tror ni mig inte så kan jag berätta att här i Storbritannien är de flesta husen inte som i Sverige och har max två våningar, utan här bygger de på höjden och i och med det så ligger mitt rum på femte våningen.

Looking pretty and stuff

1 kommentar:

  1. Shit, femte våningen, stanna där nere vännen, det är inte värt det.
    /Officiell latmask

    p.s! Älskar dina bilder ;) Tar såna själv hela tiden, fast med mina kompisars mobiler, sen ändrar jag deras bakgrundsbild så de får en chock.... testa, det är kul :)

    SvaraRadera