onsdag 23 oktober 2013

Har sett på moln från båda sidor nu

Nej, som ni kanske kunnat tänka er så går det sådär nu. Jag får se hur det går och vad jag ska göra och vart jag ska bo och allt det där.

Hur som helst, en lista med bra saker, mitt i allt elände:

  • Emma är här om en vecka.
  • Det betyder även att om ungefär en vecka så ska jag gå på Madame Tussauds och skratta åt Liam Paynes vaxdocka.

  • Jag ska på körövning imorgon och slutar tidigare än sju, så jag lär inte bli sen och jag vet att jag kommer sluta då, för pojkarna ska till tandläkaren med sin mamma.
  • De har half term nu, vilket innebär lite sovmorgonar för mig och även om det innebär ett par dagar då jag jobbar nästan 12 timmar så kommer det också innebära att jag är helt ledig flera dagar.
  • Jag ska ha på mig mitt supersnygga We Can Do It-linne imorgon.
  • På fredag så ska jag träffa åtminstone Linnéa och Lovisa och äta middag och någon gång i helgen ska jag träffa Josefine och gå till en affär där vi såg en massa Doctor Whosaker och ha picknick vid lejonen.
  • Emma kommer hit på onsdag. Det kan få stå en gång till för det är väldigt mycket awesome och det längtar jag väldigt mycket till just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar