torsdag 3 oktober 2013

Cherry garcia

Jag förut idag: "Idag ska jag åka hem tidigt och se till att varva ner och lägga mig tidigt så jag får sova lite eftersom jag var så trött förut."

Heh. Jo, tjena. Jag kom hem för lite mindre än en halvtimme sedan och börjar sju imorgon. Det gör dock inte så mycket, jag och lite annat trevligt folk stack iväg och köpte glass efter Ung i London. Glass är ju liksom alltid bra, dessutom hjälper det mot förkylningar. Inte för att min förkylning satt min röst i ett så allvarligt tillstånd att den egentligen behöver vård än, men ändå. Det där med att jag mest är trött och utöver det snuvig och hostig kan vi liksom ignorera.

Vi kan ta och avrunda med Baker Street Stations coola kakelmönster. Där var jag nämligen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar