tisdag 24 september 2013

Öppet brev till Storbritannien

Dear UK,

Idag har jag PMS (och jobbade dessutom över, roligt sammanträffande där) och är därför mycket sugen på att bli kramad av David Tennant, äta choklad och skypa med Vitalia. Jag ska inte skylla att det sistnämnda inte ägde rum på dig, mitt nuvarande bostadsland, men David Tennant hade du väl kunnat placera lite närmare och mer lätttillgänglig? Mitt rum till exempel. Han hade kunnat få titta på London Eye med mig från mitt badrumsfönster, det hade han säkert gillat. Det minsta du hade kunnat göra vore väl åtminstone att ha choklad som inte smakar sötsliskigt och allmänt vidrigt?

Dock är du numera förlåten för det här. Jag hittade nämligen de godaste chokladcookisen jag någonsin har smakat och all framtida chokladabstinens orsakad av PMS eller mens vet jag numera att det finns ett botemedel emot.

My precious <3333333333333333 (<- tusen hjärtan á la fjortonåring)

 Sincerely
Rebbilina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar