söndag 22 september 2013

It's bigger on the inside

Nu har jag bott här i London i en vecka. Jag har i och med det även bott hemifrån i en vecka och befunnit mig inom det förenta kungadömets gränser i en vecka. Mycket saker där.

Idag har jag gjort detta:

  • Varit inne i stan med Josefine
  • Köpt tardisblå väska (och svarta strumpbyxor, men det behöver vi inte prata så högt om. Jag skulle ju bara ha en väska. Väska!!) Det återstår att se om detta föremål är större på insidan.
  • Lyckats få upp internet till mitt rum.
Det är mer eller mindre kasst, hoppar av och från hela tiden och dessutom måste jag sitta i ett väldigt litet utrymme under ett av mina takfönster, men det är okej ändå. Det är vad som bjuds om jag vill sitta här uppe.

I övrigt har jag idag gjort upptäckten att brittiska netflix har sjukt mycket mer filmer och serier att erbjuda än vad svenska har. Woho! Nu har jag något att göra också (för det hade jag ju inte innan)

1 kommentar: