torsdag 19 september 2013

Håll i muggen unge!

Vill just du ha fler läsare till din blogg?
Tips: Flytta till London

Nej, men det är lite spännande, min statistik har gått upp sjukt mycket sedan jag flyttade. Det trots färre inlägg på grund av att jag gör så mycket annat och har så pass dåligt internet. Fint det i alla fall.

I övrigt har jag idag varit inne i London och ätit lunch med Josefine. Där lärde vi oss två saker:

  1. Stäm inte träff på Victoria-stationen. Den är sjukt stor och har flera utgång och självklart hade våra linjer inte samma. 
  2. Fangirla inte med kaffe i handen. (Kunde jag i och för sig ha lärt mig hemma, men ibland måste man åka iväg för att hitta sig själv, alternativt sunt förnuft eftersom jag vet att jag tenderar att likna något som försöker likna en fågel)
Looking pretty for the camera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar