tisdag 6 augusti 2013

OMG! TROSCHOCK!!!!

Jag var nyss ute. Just idag har jag på mig en klänning med vid kjol. Oftast brukar jag ha leggings till den eftersom kjolen har en tendens att blåsa upp. 

Idag gjorde jag annorlunda. Det vill säga, jag gick ut utan leggings under, utan att räkna med lite lätta brisar. Ungefär så här såg det ut:

Till min egen och alla andras tröst har jag i alla fall snygga trosor på mig idag. Det hade varit värre om jag hade haft de där som jag har haft i sex år och som töjts så att de är för stora och som dessutom har ett så charmerande mönster som moln på rosa botten. Hade jag saknat alla former av känsla för vad jag bör och inte bör lägga upp på bloggen hade ni fått se dem, men jag har faktiskt lite, lite känsla för det, så det blir inget. Ni får dra en handtralla till något annat istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar