tisdag 13 augusti 2013

I en nedlagd hamnstad full av misstro

Mina syskon börjar skolan om en vecka. Kanske till och med mindre än en vecka, jag har dålig koll på om de börjar på måndagen eller tisdagen. Själv börjar jag ju inte skolan alls och det är en ovan känsla. Jag började skolan 2000 och sedan dess har en skolstart varit ett obligatoriskt inslag varje år i augusti. Så är det inte så längre. Jag måste aldrig mer sätta mig i en skolbänk om jag inte vill (vilket jag vill, bara inte just nu).

Det jag tillbringar dagarna med just nu är istället att skriva, till allas förvåning. Det var det jag skulle skriva om egentligen. Att jag har skrivit nästan hela dagen och att det därför inte finns speciellt mycket att blogga om. Inte om vad jag har gjort i alla fall, så jag kommer med en fin liten låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar