lördag 3 augusti 2013

Det är så tråkigt och trist utan dig

Nu har Vitalia åkt. Sedan i torsdags förra veckan har jag konstant umgåtts med vänner. Först var jag hos Karin, därefter åkte vi till Filipstad och umgicks med mer människor och efter det följde Vitalia med mig hem i söndags. Förutom att sova, gå på toa och duscha har jag alltså umgåtts med kompisar konstant i 10 dagar. Längre än när jag var yngre och åkte på ridläger. Vet knappt hur man inte umgås längre. Därför känns det väldigt ensamt och tråkigt nu.


Mitt rum är en total röra, men jag skjuter lite på städandet. Tar hand om mitt ledsna hjärta med Skins istället.

Förresten fyller min kära lilla bror Elija sju år idag. Han fick bland annat en skateboard. Han fick med det antagligen även hundra coolhetspoäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar