söndag 28 juli 2013

Those celebs

Alltså, det här med känfiscrusher. Det fungerar lite konstigt på mig har jag insett. I nästan alla andra fall attraheras jag mer av tjejer än av killar. I alla fall just nu, jag vet inte hur det kommer ändras senare i mitt liv eller så, men just nu. Varför vet jag inte heller, det bara är så. Tjejer är snyggare. Tjejer är betydligt mer sexuellt attraktiva. Ta bara en titt på det där som kallas könsorgan, så ja, i min mening är tjejers faktiskt betydligt mer estetiskt vackra.

Så kommer vi till kändisar och vilka jag attraheras av där. Eftersom man inte känner personen så blir det ju mest hur hen ser ut och hur hen för sig i media som man märker av och här kan vi genast se en intressant växling. Nästan alla kändisar jag tycker är skitsnygga är killar. Varför? Vad är det som gör att det är killarna som blir snygga så fort det kommer in publicitet i bilden?

Jag har funderat lite över det och kommit fram till en sak. Jag vet att jag dras till personer som kanske är mer vad man skulle kunna kalla för charmiga och söta, snarare än snygga. De som inte har den där perfekta kroppen, som kanske verkar lite nördiga och som mer bjuder på sig själva och säger alla möjliga halvknasiga saker inför kameran i intervjuer.

Så, vad har det med saken att göra? Jo, när jag tänker efter inser jag att det handlar nog om att berömdheter av manligt kön i större utsträckning kan bete sig så. Antagligen för att det är mer accepterat för män att vara på olika sätt och kvinnor mer ska hålla sig på mattan. Något att fundera över.

Fast fortfarande Adam Lundgren, om du vill ha mig kan du få få mig så lätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar